Poděkování

20.09.2010 12:43

Milí čtenáři, jsou to asi tři metry. Tak daleko od mé osoby nyní leží 180 výtisků mé první knihy. Své příběhy jsem věnovala důležitým lidem, ale jeden úkol ještě ke splnění všech povinností chybí. A to je poděkování, které přísluší jednak všem, kterým jsem knihu věnovala (ha - a kdo chce vědět komu, ať si knihu koupí - toť můj geniální obchodní tah) za inspiraci a každodenní podporu. A jednak těm, které jsem v knize nezmínila, tudíž náleží toto místo zde právě jim...

Chci poděkovat Marii Víznerové, mé milované babičce, která ačkoli knihám neholduje, rozhodla se podpořit mé bláznovství.

Chci poděkovat Daně Sádovské, která dopomohla tomu, že jsou mé knihy právě tři metry od mé osoby již dnes. Za ten pocit budu vděčná věčně.

A chci poděkovat továrně na müsli a zdravé pochutiny, která mi umožnila pracovat a vydělat si většinu financí na vydání.

—————

Zpět