Asertivita a svědomí

24.01.2011 15:49

První záležitost se mi obloukem vyhýbá, druhou jsem tvořena. Vlastně ani nejsem člověk, spíš jen směs pocitů, která se za lidskou bytost vydává. Stává se vám, že místo toho, abyste čas a úsilí věnovali podstatným věcem, zabýváte se hloupostmi? Že místo toho, abyste se zaobírali skutečně důležitými problémy, plýtváte silou na drobnostech, které akorát buší do vaší lebky, až hrozí, že praskne? Jestli se s tím umíte vypořádat, sem s radami. Já už si totiž připravuji stěnu, na které zůstanou památky po mé puklé hlavě. Existuje na přecitlivělost vůbec lék? A věříte na vložení myšlenky? Věřte, je to neskutečně snadné. Kéž bych to byla já, kdo by vkládal, kéž bych se nestala obětí vložení. Dejte si na tyto "vkladatele" pozor, buďte obezřetní.

Ale hlavně, neberte mě moc vážně :)

—————

Zpět


Diskusní téma: Asertivita a svědomí

Datum: 25.01.2011

Vložil: Pajka

Titulek: ...

Óoo, jsem jednou z těch, kdo dokážou unést lidské vědomí. Nevím, jestli z toho plakat nebo se radovat :) Z toho plyne ponaučení: včas mi dát do pusy bombon. Třeba takové Bonpari!

Odpovědět

—————

Datum: 25.01.2011

Vložil: Tamta

Titulek: Re: ...

Tak pro příště! :) ;) A ještě jednou děkuji! ;)

Odpovědět

—————

Datum: 25.01.2011

Vložil: Pajka

Titulek: Re: Re: ...

To já skládám velké díky...

Odpovědět

—————

Datum: 24.01.2011

Vložil: Tamta

Titulek: :)

Na zeď házej hlouposti :) ;) A zrovna nedávno si vkládala, jen si to neuvědomuješ :) :P Byla jsem prokládaná informacema, které jsem vstřebávala aspoň hodinu po našem setkání. Ale bylo to milé setkání! :)

Odpovědět

—————